GRATIS VERZENDEN VANAF € 120,-

ALGEMENE VOORWAARDEN VAN BY BAS MODE VOOR MANNEN
Op deze pagina leest u wat u van ons en onze webshop kunt verwachten. Bij By Bas mode voor mannen houden we niet van ingewikkelde lappen tekst, we hebben het dus lekker kort en bondig voor u gehouden.
By Bas mode voor mannen houdt zich natuurlijk aan de algemene voorwaarden zoals opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Heeft u toch zin in lange, juridische teksten? U vindt deze algemene voorwaarden hier.

Identiteit van de ondernemer
By Bas mode voor mannen
Voorstraat 32
3441 CM Woerden
KvK: 27353735
BTW nr.: NL001990563B33

U kunt ons bereiken via:
Telefoonnummer: 0348 413 488
email: info@bybas-modevoormannen.nl
Facebook
Instagram

By Bas mode voor mannnen is 6 dagen per week telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 17.30 uur
Zaterdag van 9.30 uur tot 17.00 uur

Komt u naar onze winkel toe?
Gezellig! Maar helaas is die, in tegenstelling tot onze webshop, niet 24/7 open. Op de contactpagina vindt u onze openingstijden.

De overeenkomst

  1. U doet online zaken met By Bas mode voor mannnen in een veilige webomgeving. De pagina’s waar u uw persoonsgegevens invult, zijn zo beveiligd dat ze versleuteld en onleesbaar voor derden worden verstuurd.
  2. Als u een bestelling bij ons plaatst, krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail. Mocht u de bestelling onverhoopt toch willen annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Grote kans dat het pakket anders al naar u onderweg is.
  3. Het overzicht van uw bestelling sturen we u per mail en sluiten we bij in het pakket. We vragen u de (digitale) bon zorgvuldig te bewaren. Altijd handig.
  4. Omdat je bij ons klant bent profiteer je van persoonlijke kortingsacties, ben je als eerste op de hoogte van algemene aanbiedingen, nieuwtjes en events en ontvang je informatie over jouw persoonlijke waardecheque per e-mail en post.

Herroepingsrecht: Retourneren en Ruilen
Bent u niet blij met uw aankopen? Bij By Bas mode voor mannen doen we niet graag moeilijk; u mag uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder verdere verplichtingen. Gebruik hiervoor het retour- en ruilformulier dat we mee hebben gestuurd met uw bestelling en stuur de artikelen ongebruikt en – indien mogelijk – in de originele verpakking naar ons terug.

Retouren
Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u daar per mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee u de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 30 werkdagen. Besluit u artikelen terug te zenden, dan brengen we daarvoor € 4,95 retourkosten in rekening, die we in mindering brengen op het terug te storten bedrag. Retourneren in onze winkel, By Bas mode voor mannen in Woerden, is gratis!

De prijs
De prijzen op deze site zijn inclusief BTW. Wanneer het om een actieprijs gaat, communiceren we dat duidelijk. We hanteren in onze webshop dezelfde prijzen als in onze winkel in Woerden. Bij verzendingen binnen Nederland worden géén verzendkosten in rekening gebracht.

Levering
Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, is de volgende dag al in huis, tenzij we een andere datum met u hebben afgesproken. Besteld u in het weekend – van vrijdag 15.00 uur tot en met zondag– dan bezorgen we uw bestelling op dinsdag.
Wanneer de levering onverwachts langer duurt dan gepland, hoort u dat zo snel mogelijk en in ieder geval vóór u uw bestelling thuis zou hebben verwacht. Op dat moment kunt u, indien gewenst, afzien van uw aankoop en ontvangt u direct uw geld terug.
Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, krijgt u uw geld terug. Als u wilt gaan we op zoek naar een goed alternatief. Zo’n vervangend artikel mag u altijd kosteloos retourneren.
We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling. Mocht u desondanks een incorrecte bestelling ontvangen, dan kunt u deze uiteraard kosteloos retourneren.

Transportgarantie
U heeft recht op een goed product. Wanneer een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij u of een door u aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid. Als u na het openen van het pakket schade constateert, neem dan direct contact op met ons. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Laat het ons dan snel weten. U krijgt uiterlijk de volgende werkdag antwoord, waarin we vermelden hoeveel tijd we nodig hebben om uw probleem te verhelpen of recht te zetten. We zullen er hoe dan ook alles aan doen een oplossing te vinden.

Geschillen
Komen we er echt niet uit? Dan kunt u besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. We hebben het namelijk nog nooit meegemaakt..

Tevens wijzen wij u op het recht als consument om uw geschil te melden via het ODR platform van de Europese. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

0
image/svg+xml

Geen producten

Verder winkelen